onsdag 19 september 2007

Com hem eller inte?

Samtal 1, till Com hem.
Jag: - Hej, jag vill beställa till canal plus hos mig.
Com hem:- Ni har inte com hem.
Jag: - Jo, det har vi.
Com hem: - Nej det har ni inte.
Jag: Okej, om du säger det så. Då har jag nog msissuppfattat det hela.

Samtal 2, Com hem:
Jag: - Hej, jag ringde för någon dag sedan för att beställa canal plus. Ni sa att vi inte har Com hem. Men det har vi.
Com hem: - Okej, jag ska kolla. Nja, det står inget om det här.
Jag: - Men vi har det.
Com hem: - Nej, ni måste ha en annan leverantör.
Jag: - Vilken då?
Com hem: - Det kan jag inte se. Men det är inte vi i alla fall.

Samtal 3, fastighetsansvarige:
Jag: - Vad har vi för tv-leverantör.
Fastgihetskillen: - Com hem.
Jag. - Okej, de på Com hem säger att vi inte har det.
Fastighetskillen: - Haha, jo, nog är det Com hem alltid.

Fortsättning följer....

2 kommentarer:

Lina sa...

konstigt

Anonym sa...

HAHA! Comhem är idioter. Det måste vara några plusjobbare som arbetar där. Fick dem inte att begripa förrän på tredje försöket. Jag tror inte att de vill sälja C+ helt enkelt.