torsdag 1 november 2007

T-Bag, du är nummer ett


I bland är mitt jobb väldigt roligt. Som i går då jag snackade med T-Bag (Robert Knepper) från Prison Break. Du vet han som slickar sig runt munnen med tungan för att nästa sekund sticka kniven i någon han inte gillar. Av alla superstars jag intervjuat hamnar han på topp ett. En trevlig kille som dessutom vill bjuda mig på öl i Stockholm.

Här är min tropp tre-lista av superstars jag pratat med.
1. Robert ”T-Bag" Knepper.
2. Alice Cooper, vår rockfarfar har ett sinne för humor som få andra. Dessutom är han ett stort fan av golf, han spelar sex dgr i veckan.
3. Amelle Berrabah. Det nya tillskottet i Sugababes, och vilket tillskott sen. Härlig stämma och fint utseende.

Bottenlistan:
1. Lily Allen, dryg och svår att prata med.
2. Bill Murray, mykcket trevlig med sina fans, men inte lika villig att prata med pressen.

Inga kommentarer: