tisdag 27 september 2011

Rolig dag

Var in på Metro förra veckan på Ringvägen och hade möte med The boss himself. Så givande att kroppen höll på att blåsas upp till en ballong och spränga sig själv i bitar. Jag blev så uppskruvad och entusiastisk. Under helgen pyste jag ut lite luft och hamnade på en balanserad nivå. Och nu färdas jag mot orten Succé.

Spännande entré förresten. Sådär avskalad med en vakt och en massa kameror. Hade nästan glömt bort att det var sådär. Ett skydd mot dårar och en galen värld. Som att någon vill livet ur dem.

Spännande dag. Jag gillar Metro. Tummen upp för er.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Varför kom du inte förbi mitt skrivbord och sa hej? Och vad gjorde du på Metro? Blir vi kolleger igen?
/Clarence

Ingoman sa...

Tjena Clarence. Du va int där, tror jag. Kollade, men såg dig int. Blev ett tidspressat besök. Var in, hade möte, och iväg i taxi. Och vi blir tyvärr inte kollegor, just nu i alla fall. Var där i Norrans kläder. Fina lokaler ni har. Och en fin tidning ni gör. Hoppas vi ses en annan gång.

Syster sa...

Hurru pys inte ut för mycket luft bara.......

Anonym sa...

Spännande! Hör av dig nästa gång du är i krokarna.
/C

Ingoman sa...

Syster. har luft kvar :-)
Clarence. Springer i krokarna då och då. Vi hörs.