tisdag 18 december 2007

Ingela rasar

Ilska och vrede.
I går rasade Ingela på Jonas.
– Han glömde ju att lämna bilnycklarna till mig, säger hon till Ingomans blogg.

Det var i går vid 11.30-tiden som Ingela ringde till Punkt SE. Efter att ha fått tag på Jonas via en medarbetare brast hon ut i ilska.
– Han hade ju tagit med sig bilnycklarna till jobbet. Jag var rasande, berättar hon.
Med ilfart åkte Jonas med nycklarna till Sjöstaden. Men Ingela var fortfarande uppriven.
– Jag kom ju för sent till jobbet. Tänk om jag hade haft ett cykelpass att leda, fortsätter hon.
Några timmar senare, på kvällen, lugnade hon ned sig. Sedan kramade paret varandra i samförstånd.
Ingoman

1 kommentar:

Anonym sa...

om jag hade fått korrläsa innan kunde jag berätta att det var vid 12.30 detta hände. alltså 30 minuter innan jag skulle vara i Salem.