onsdag 17 augusti 2011

Onödigt att sluta

Om man har bloggat i fyra år, nåja int' så mkt de senaste året, men ändå, så är det onödigt att sluta nu. Därför skriver jag några rader och berättar.

Nu:
-Är på jobbet och skriver kluriga texter till en digital produkt som ska lanseras i höst. Jag har ansvaret. Jag är aningens nervös. Där inne bor en oro som gnager mot revbenen och hjärtat. Jag tror att oron kallas bristande självkänsla. Men jag vet int' riktigt.

- Försöker få barnvakt till lunch, då jag egentligen ska passa Alfred. Ska slabba mat med Skeås finest och planera framtiden. Där under lunchen, det är då man hittar på allt det där roliga som leder till orten succé. Och det ska vi göra i dag. Sätta oss på tåget, kasta in kolen, tuffa fram och tuta framgång så att det hörs över hela stan.

- Läser Jardenbergs dagliga utskick, och tänker om att jag skriver Joakim Jardenberg, Joakim Jardenberg, Joakim Jardenberg tillräckligt många gånger i den här bloggen så kommer han att upptäcka det och ge en kommentar här under. Det är väl så dom jobbar, de där som har koll.

Over and out. Jag skriver snart igen.

Inga kommentarer: