tisdag 4 september 2012

Hon jobbar bra

Har jag berättat att jag är featurechef nu. Har varit det sedan årsskiftet, så jag börjar bli hyfsat varm i kläderna. Men ibland slår det slint. "Varför ser den här sidan ut så här? Skit, skit, skit", utbrister jag för mig själv och knyter näven. Jag har gjort om en Helg-bilagan och är nu i färd med att förvandla den till världens bästa.

 Men så har vi en före detta Expressen-tjej hos oss som redigerar kraftigt bra. När jag har blivit sådär vresig går jag till henne och så reder vi ut allt. Hon ger mig facit och jag nickar och hmmm:ar. Det är bra grejer det där. Att ha någon bredvid sig som lyfter upp en några snäpp.

 I övrigt ser jag ut så här nu. I alla fall på vår företagssajt, där jag nyss hittade bilden. Var ett tag sedan jag visade upp mitt face för dig, så jag tänkte att du får se hur vacker jag är nu - en tisdag som denna i ett regnigt Skellefteå.



2 kommentarer:

Syster sa...

Vad fin du e fina bror =) kram

Tess sa...

Underbart att du är tillbaka i bloggosfären Jonas. Stor kram till dig.