onsdag 24 mars 2010

Mitt miljonföretag växer

Ser du. Mitt miljonföretag växer, eller i alla fall antalet personer som ska driva det. Nu är även Mirre med. Man bockar. Vem tackar nej till ett av landets största filmorakel - Expressens filmredaktör och inhoppare för självaste Hans Wiklund i Mix Megapol med Adam & Gry. Dessutom är Mirre en alldeles extraordinär person vid sidan av. Trevligheten personifierad och med en sund humoristisk syn på livet. Det här är en människa du gärna jobbar med åtta timmar per dag, både i svåra och glada stunder.

Vilken kompetens och personlighet vi har i det här företaget. Tess och Mirre. Listan byggs på. Jag tror jag baxnar. Titta så bra det ser ut:

6 kommentarer:

Tess sa...

Hurra, det här kan ju bli riktigt bra. Det som är så spännande är att jag och Mirre kan tänka oss att hoppa på tåget utan att ha en aning om vad företagets verksamhet går ut på. Snacka om att vi har tilltro till dig Jonas.

Ingoman sa...

Hahaha. Bäst att det här slutar lyckligt. Men vi kan väl inte misslyckas!? Svar: Nej den här trion kan inte det. Tillsammans är vi starka! Tillsammans krossar vi allt motstånd!

Sara Haldert sa...

det här är så stort att jag kan tänka mej att koka ert kaffe. gratis.

Mirre sa...

Alltså, mina förväntningar börjar bli ENORMA.

Mirre sa...

Jag tänker för övrigt copy-pejsta din beskrivning av mig rätt in i cv:t. Bättre vitsord har jag väl aldrig sett maken till!

Ingoman sa...

Ni är så snälla mina vänner - eller ska jag kalla er kollegor nu. Hur som helst. Vi är typ bäst!