onsdag 17 mars 2010

Mitt miljonföretag

Nu har jag börjat dra upp riktlinjerna för mitt företag. Jag kommer att bli mulitmiljonär och dessutom ha mycket roligt på min färd dit. Bara så att du vet.

Tess är sugen på åka med på tåget. Och hon platsar vilken dag som helst. Jag menar, vem tackar nej till att värva en nöjeschef från Expressen. Dessutom har Tess en rad andra talanger. Hon är bäst i Stockholm på att dansa till schlagers och tackar aldrig nej till en rolig kväll på stan. Hon säger aldrig heller nej till att göra kvällen skojig, om den händelsevis skulle vara tråkig.

Nu ser miljonföretaget ut så här:

2 kommentarer:

Tess sa...

Heja! Det här kommer att bli lysande, det känner jag. Tack för vänliga ord förresten. Made my förkylda day. Kram!

Mirre sa...

jag kan också vara ned. jag är en hejare på att..hm, ja, säkert massor med saker men jag kom inte på nåt precis just nu.

men vad händer med ditt jobb egentligen?