torsdag 22 april 2010

31


...så många webbsajter har jag öppna samtidigt under en normal arbetsdag. Ändå räcker det inte till för att jag snabbt ska kunna navigera mig fram från den ena sidan till den andra. Jag skulle gissa på att jag skulle behöva ha ett 60-tal öppna samtidigt, men då blir det för jobbigt att scrolla uppe i sidhuvudet. Så 30 har jag öppna och de andra 30 skriver jag in adresserna till varje gång jag vill öppna dom. Så är det, en dag som denna i ett soligt Skellefteå.

Jag undrar vad du tänker om detta. Möjligtvis:
1. Vad ointressant, vilket pucko bryr sig om hur många fönster du har öppna samtidigt.
2. Men sådär är det för mig med. Vilket sammanträffande.
3. Killen är skadad. Några få fönster behöver man ha öppna samtidigt, har man fler har det ringt uppe i skallen. Fåren har rymt för länge sedan. Psyket, hämta hem karln.

4 kommentarer:

hilda sa...

Ett utlåtande över detta och nedanstående två inlägg: MOAHAHAHA.

hilda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AWske sa...

Favoriter?

Ingoman sa...

Anders: Bra förslag. Men jag har favoriter också. Så många att jag blir alldeles virrig när jag scrollar i listan. Det är som att söka efter en speciell bok i ett osorterat stadsbibliotek i Stockholm.