torsdag 18 december 2008

Bäst i test

Vilken tv-serie är bäst. Så här slutade omröstningen:

Vinnare: Desperate housewives och House (lika många röster).
3. Lost
4. Entourage
5. Heroes
6. Dexter


Själv har jag Lost säsong ett som väntar på mig där hemma. Men jag har stora problem att börja se den. Jag gillar inte avsnitt ett. Planet störtar och jag vill inte se. Vill inte se. Vill inte se. Panik och dödsångest. Folk verkar gilla det.
Dessutom visar de flashbacks från scenen flera gånger om boxen igenom, har jag hört.

Huvva. Nä, jag tittar nog vidare på Heroes. Där är det betydligt mer ljuva bilder. Jo, jag tycker att Hayden Panettiere är söt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att utsätta sig för obehag! Men du kan ju gå direkt på avsnitt två. Visserligen visar de flashbacks ibland, men det går ju att blunda.

Ingoman sa...

har funderat på den där taktiken med. Då måste jag stänga av ljudet med. Men det ska nog funka.

Mirre sa...

Lost ÄR den bästa serien. Ever. Det är bara att bita ihop och börja kolla. Jag blir fasen avis, du har ju hela fyra härliga säsonger att frossa dig igenom till femman börjar i vår. Jag knäckte tre säsonger på en vecka förra sommaren. Kör hårt!