tisdag 3 februari 2009

I morgon

...åker jag till Stockholm. I en ny Ford fiesta med en ny ljudanläggning.

I Skellefteå sätter jag på: Mix megapol - för det finns ingen annan kanal att lyssna på i stan.

I Umeå: Bandit rock, då är jag fortfarande peppad på att köra bil och behöver basljud i öronen - för att bli ännu mer peppad.

I Ö-vik: P3 - för att få allmänt prat om lite av varje, annars gillar jag oftast inte deras olika larviga humorprogram. Men på dagen är det mest "Krister" och sådana där hyfsade program.

I Sundsvall: NRJ, här behöver jag något ytligt.

I Gävle: P4, det börjar närma sig kväll och Radiosporten är ett måste under en 80-mils lång färd.

I Uppsala: P4 fortfarande, resultaten börjar trilla in.

I Stockholm: Voice of hiphop and rnb. Eller så avslutar jag med mer bas från Bandit rock.

Ses i huvudstaden.

Inga kommentarer: